loading...
شرکت جوانان فردا
سید سپهر زمانی بازدید : 63 سه شنبه 17 خرداد 1401 نظرات (0)

اگر صاحب خانه هستید، می‌دانید که چقدر مهم است که مطمئن شوید که سقف شما همیشه سالم است. آخرین چیزی که می خواهید این است که نشت داشته باشید در حالی که باران می بارد در میانه زمستان. از مقاله زیر برای کمک به سوالاتی که در مورد سقف دارید استفاده کنید.زمانی که باید از پشت بام بالا بروید، چکمه های لاستیکی بپوشید. چکمه های خود را بپوشید حتی اگر هوا صاف باشد. انجام تعمیرات سقف خود ممکن است به شما نیاز داشته باشد که حالت های خطرناکی داشته باشید.

بازسازی سقف

همانطور که برای تعویض سقف خود آماده می شوید، به یاد داشته باشید که میخ های زیادی در آنجا وجود دارد. این بدان معناست که با جدا شدن زونا، ناخن ها شل می شوند و روی زمین می افتند. اکثر پیمانکاران یک برزنت را برای گرفتن هر چه بیشتر میخ های شل می گذارند. اگر پیمانکار شما این کار را انجام نمی دهد، از آنها در مورد چگونگی پیدا کردن و برداشتن میخ ها از دارایی شما سوال کنید.

بسیار رایج است که ناودان های خانه شما مسدود می شوند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را به طور منظم تمیز کنید. اگر به آنها اجازه دهید کثیف بمانند، باران این فرصت را می دهد که در بالای سقف شما جمع شود و در بالای سقف شما استخر جمع شود، که احتمال آسیب دیدن سقف را افزایش می دهد.

اگر می خواهید یک سقف را به تنهایی تعویض یا تعمیر کنید، همیشه اقدامات احتیاطی را انجام دهید. حتماً کفش‌هایی با کف لاستیکی بپوشید که می‌گیرند و از بند نیز استفاده کنید. علاوه بر این، از یکی از دوستان خود بخواهید در صورت نیاز به کمک، روی زمین بماند. کار بر روی سقف مستلزم ایستادن در راه های ناهموار و حرکت در اطراف سطح زمین است، بنابراین این اقدامات احتیاطی ضروری است.

برآورد کتبی را که توسط یک سقف‌ساز حرفه‌ای به شما داده شده است، به دقت بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که پروژه شما چه زمانی شروع می شود، تخمین زمان تکمیل آن و چه پرداخت هایی انجام می شود. از پرداخت کامل از قبل خودداری کنید. مطمئن شوید که گارانتی واضح است و متوجه شده اید که چه چیزی آن را باطل می کند.

خرید مواد نانو سنگ نما برای بازسازی

وقتی نمای ساختمان، آب در حین بارش را جذب می کند دچار صدمات جبران ناپذیری می شود، پس با وجود این مشکل باید به فکر استفاده از آبگریز کننده نما ی ساختمان ها باشیم. باید بگوییم در شهر های بزرگی چون تهران، اصفهان آلودگی هوا زیاد است و ترکیب این هوای آلوده با آب به راحتی نمای ساختمان را تخریب می کند. برای خرید بهترین گزینه می تواند پوشش نانو نما سهند شیمی باشد.

اگر خانه شما نیاز به سقف جدید دارد اما کمبود بودجه دارید، شینگل کامپوزیت نسبتاً ارزان را در نظر بگیرید. این نوع شینگل از 15 تا 25 سال رتبه بندی می شود و هر چه بیشتر هزینه کنید عمر زونا بیشتر می شود. قبل از سرمایه گذاری در یک سقف جدید، مدت زمان مالکیت خانه خود را در نظر بگیرید.

هنگام بازرسی سقف خود از نظر نشتی، مهم است که کل سقف را بررسی کنید، نه فقط یک بخش. اگر قسمت مشکل‌ساز سقف خود را پیدا کردید، همچنان باید همه قسمت‌ها را بررسی کنید، زیرا ممکن است در جای دیگر مشکلات بیشتری وجود داشته باشد. به جای اینکه منتظر بمانید، انجام همه تعمیرات به طور همزمان برای شما ارزان تر خواهد بود.

تعمیر سقف

هنگام انتخاب زونا، مهم است که به درستی ارزیابی کنید که دوست دارید سقف شما چقدر دوام داشته باشد. به عنوان مثال، اگر به یک سقف جدید نیاز دارید اما قصد ندارید بیش از ده سال دیگر در آن زندگی کنید، می توانید با استفاده از زونا که برای دوره های زمانی طولانی تر از این در نظر گرفته نشده اند، در هزینه خود صرفه جویی کنید. به یاد داشته باشید، با این حال، این امکان را دارد که ارزش خانه شما را پس از فروش کاهش دهد.

اگر در آب و هوای سردی زندگی می کنید که در زمستان برف قابل توجهی می بارد، باید به فکر سقف فلزی باشید. اگر شیب سقف شما به اندازه کافی شیب دار است، هرگز نیازی به نگرانی در مورد تجمع برف روی سقف خود نخواهید داشت. سطح صاف فلز باعث می شود که برف به جای انباشته شدن، فقط سر بخورد.

اگر می‌خواهید علت نشتی را کشف کنید، اما مشکل واضح نیست، باید به زونا در آن ناحیه بسیار دقیق نگاه کنید. اگر به اشتباه میخ زده شده باشند، ایمن نباشند یا حتی کمی ترک خورده باشند، می توانند علت نشتی باشند.

مطمئن شوید که سقف شما به خوبی تهویه می شود. بدون تهویه خوب، گرما و رطوبت می توانند آسیب جدی به سقف شما وارد کنند. شما می توانید سقف خود را با اضافه کردن رویدادهای اضافی، یا با افزودن یک دریچه برق، بهبود بخشید. تا زمانی که پشت بام شما فضایی برای تنفس داشته باشد، در وضعیت خوبی خواهید بود.

قیمت سقف را بخواهید تا محصولات مختلفی را که می توان در سقف شما استفاده کرد مقایسه کنید. به عنوان مثال، باید از آنها بخواهید که اعداد حداقل سه نوع مختلف زونا را به شما بدهند. شما همچنین می توانید برای مقایسه آسترها و عایق هایی که تمایل دارند با آن کار کنند بخواهید.

هنگام جستجوی یک پیمانکار، مطمئن شوید که شرکت های احتمالی محدوده کار را به طور دقیق شرح می دهند. آنها باید در مورد محصولاتی که استفاده می کنند، نحوه تمیز کردن، هزینه ها و موارد دیگر صحبت کنند. مطمئن شوید که همه چیزهایی که در مورد آن بحث شده است را درک می کنید. اگر فکر می کنید اطلاعات کافی به دست نمی آورید، یا اینکه او مبهم است، نباید او را استخدام کنید.

برای تحقیق در مورد پیمانکاران سقفی که برای این کار در نظر دارید، وقت بگذارید. بسیاری از افراد از مرحله تحقیق غفلت می کنند زیرا با پیمانکاران سروکار دارند و نه شرکت ها، اما متخصصان همچنان سابقه آنلاین خواهند داشت. سایت های زیادی به منبع یابی و بررسی این پیمانکاران اختصاص داده شده است.

قبل از استخدام یک سقف‌ساز، بپرسید که آیا او از یک پیمانکار فرعی برای تکمیل برخی از کارها استفاده می‌کند یا خیر. اگر چنین است، همان نوع اسنادی را که برای سقف ساز درخواست می کنید، درخواست کنید. ارجاعات پیمانکار فرعی، بیمه کمپ کارگران و اثبات پوشش مسئولیت را بخواهید. تنها داشتن این اقلام برای شرکت سقف سازی کافی نیست.اطمینان حاصل کنید که کفش های شما دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 3,303